Kepada semua pemilik PD Tiara Bay Apartment, mohon mengambil polisi insurans untuk diselaraskan dengan pihak bank pinjaman masing-masing. Penyelarasan ini akan membolehkan pemilik tidak perlu membayar insurans bertindih iaitu bayar kepada PDTMC dan bayar kepada bank.
Pemilik bertanggungjawab menyelaras dengan pihak bank masing-masing. Pemilik boleh menghantar polisi insurans melalui emel kepada pihak bank sepertimana berikut;
Affin Bank: yourvoice@affinbank.com.my
tllim@affinbank.com.my
Maybank: che.om@maybank.com.my
AmBank: customercare@ambankgroup.com
muthupalaniappan@ambankgroup.com
Alliance Bank: consumerloans@alliancefg.com
Bank Islam: feedbackchannel@bankislam.com.my
CIMB Bank: cimbclicks@cimb.com
RHB Bank: customer_service@rhbbank.com.my
Sekiranya pihak bank gagal memberi kerjasama yang baik, semua pemilik bolehlah menghantar aduan kepada Bank Negara Malaysia melalui emel; bnmtelelink@bnm.gov.my
Bagi mendapatkan polisi tersebut pemilik boleh menghubungi PDTMC ditalian 06-6621896 / 0111-2303201
Pemilik bertanggungjawab menyelaras dengan pihak bank masing-masing. Pemilik boleh menghantar polisi insurans melalui emel kepada pihak bank sepertimana berikut;
Affin Bank: yourvoice@affinbank.com.my
tllim@affinbank.com.my
Maybank: che.om@maybank.com.my
AmBank: customercare@ambankgroup.com
muthupalaniappan@ambankgroup.com
Alliance Bank: consumerloans@alliancefg.com
Bank Islam: feedbackchannel@bankislam.com.my
CIMB Bank: cimbclicks@cimb.com
RHB Bank: customer_service@rhbbank.com.my
Sekiranya pihak bank gagal memberi kerjasama yang baik, semua pemilik bolehlah menghantar aduan kepada Bank Negara Malaysia melalui emel; bnmtelelink@bnm.gov.my
Bagi mendapatkan polisi tersebut pemilik boleh menghubungi PDTMC ditalian 06-6621896 / 0111-2303201